طراحی بروشور و کاتالوگ

طراحی بروشور و کاتالوگ و طراحی کارت ویزیت و بنر تبلیغاتی

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ بحث مهمی است خیلی از افراد به دنبال آن هستند . از دسته مدیران بخش بازاریابی شرکت ، کارخانجات ، دفاتر بگیرید تا حتی طراحان گرافیک که می خواهند برای طراحی کاتالوگ مشتریان خود تعرفه طراحی مشخص کنند .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت گذاری روی طرح ، بسیار بسیار متغیر است و به هیچ عنوان نمی توان تعرفه طراحی معنی را برای طراحی طرحی خاص ، میتواند یک طراحی بنر باشد یابروشور تبلیغاتی ، طراحی لوگو ، طراحی کارت ویزیت و  هر طرح دیگری مثل ( طراحی تراکت تبلیغاتی ) که شما مد نظر داشته باشید . در مبحث تعرفه گذاری هیچ گونه ثبات و قانونی مشخصی وجود ندارد که طراحان بر اساس آن قیمت گذاری را انجام دهد و او تعبیت داشته باشند .

به دلیل پیچیدگی ها موجود در امور طراحی گرافیک ، تعرفه طراحی بسیار متفاوت تعیین میشود و تفاوت قیمت در بین شرکت های طراحی کاتالوگ و بروشور بسیار زیاد است .

این تفاوت می تواند علت های زیادی در خود شامل می شود ، که به عواملی همچون کیفیت طراحی کاتالوگ ، میزان اعتبار شرکتی که طراحی را به عهده می گیرد ، میزان کیفیت خدمات پس فروش یا همان پشتیابی از شرکت مربوطه بعد از سفارش کاتالوگ ، سیاست گذاری شرکت های در امر رقابت پذیری موضوع و … این ها مواردی هستند که بطور عموم بروی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیر مستقیم می گذارد .

قیمت طراحی کاتالوگ

قیمت طراحی کاتالوگ

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1395ساعت 6:13  توسط BrochureorCatalogue  بازدید 398 برچسب ها: قیمت طراحی کاتالوگ,طراحی کاتالوگ,کاتالوگ,

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

حتما . از اهمیت بالا و ویژه کارت ویزیت و چاپ آن با خبر هستید ، بد نیست بدانید کارت ویزیت یک بخش مهم در امر بازایابی بحساب می آید به خصوص بازاریابی در ارتباطات حضوری و رو در رو با افراد مهم کاری که میخواهید معرفی خوبی در نگاه اول و ملاقات اولیه با اشخاص مهم داشته باشید . سرویس خدمات آنلاین بدین صورت چیز تازه ای در بین کاربرانی که در خارج از کشور و پتانسیل های بیشتری در خدمات اینترنتی برخوردار هستند نداشته است . بطوری که در همین لحظه هستند وب سایت هایی که بیشتر خدمات طراحی خود را به صورت انلاین در اختیار کاربران مجازی خود قرار میدهند . شما از طریق این سرویس  ها می توانید طراحی کاتالوگ ، طراحی بروشور ، طراحی بنر و … را کاملا آنلاین انجام دهید .

کارت ویزیت آنلاین ، کمیت یا کیفیت ؟

از اینکه بخواهیم از تکنولوژی روز دنیا تحت وب تمام بهره وری را داشته باشیم امر مهم و تاثیر گذار است . تکنولوژی روز برنامه نویسی به ما این اجازه را می دهد تا با استفاده از طراحی پلفورم های آنلاین تحت وب کار را برای کاربران آسان تر کنیم . امروزه با استفاده از این سرویس ها میتوانید در سایت عضو شده و از امکانات و ابزارهایی که در اختیار ما قرار می گیرد جهت ایجاد یک طراحی کارت ویزیت به صورت آنلاین بپردازیم .

حتما بخوانید  طراحی کارت ویزیت جذاب

کمیت یا کیفیت ، کدام در طراحی کارت ویزیت آنلاین مهمتر است ! 

قطعا نمی توان در مورد این موضوع با جدیت و قاطعیت پاسخ داد . اما وقتی به عقب تر بر میگردیم یک جواب مطلق به ذهنمان میرسد که کمیت مطلق با کمی کیفیت است . کمیت آن برای افرادی مناسب است که فرصت صرف زمان زیاد برای یک طراحی را ندارند . حال این طراحی بنر باشد . بروشور یا حتی کاتالوگبرای برخی ها تفاوتی ندارد . گاها محدودیت زمان اجازه سپردن طرح به یک شرکت طراحی کارت ویزیت مثل رضاگراف را نمیدهد و میخواهند با توجه ابزار موجود و فوری صاحب یک طرح کارت ویزیت شوند . افرادی هم وجود دارند که حساسیت زیادی بر روی طرح ندارند و صرفا داشتن یک طرح مبتدی و متوسط را برای کسب و کار خود کافی میدانند . در این بین برخی افراد هم هستند که به دور از صرف هزینه بیشتر ، علاقه مند هستند تا با چند کلیک ساده به طرح دلخواه برسند. به زبان ساده شما در سرویس طراحی آنلاین با کیفیت مطلوب و راضی کننده ای مواجه خواهید بود . البته اگر فرد سخت گیر و به دنبال متفاوت بودن هستید از اینجا میتوانید سفارش کارت ویزیت آنلاین انجام دهید .

این ها مواردی است که نه به صورت مطلق بلکه تصور میکنیم کسانی که روی به طراحی کارت ویزیت آنلاین می آورند بنابه دلیل فوق می باشد .

طراحی کارت ویزیت آنلاین

طراحی کارت ویزیت آنلاین

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه 28 مهر 1395ساعت 6:12  توسط BrochureorCatalogue  بازدید 444 برچسب ها: طراحی کارت ویزیت آنلاین,کارت ویزیت آنلاین,کارت ویزیت,چاپ کارت ویزیت,طراحی کارت ویزیت,